A turquoise touch.

14:10:00

Adoro el verano; con unos shorts y una blusa ya vas vestida, y si añades un complemento en un color llamativo que rompa la monotonía del look, no necesitas nada más para ir perfecta. 

I love summer. With shorts and a blouse you've got the look, and if you add an accessory in a flashy color to break the monotony of the look, you do not need anything else to go perfect.


Blusa/Blouse: H&M || Bolso/Bag: Acosta || Gafas de sol/Sunnies: Zara || Pendientes/Earrings: Candilejas || Pulseras/Bracelets: from mom || Sandalias/Sandals: Wanna || Shorts: Blanco + DIY

You Might Also Like

2 comentarios

  1. Me encanta como quedan estos dos colores.

    me-andmybag

    ResponderEliminar
  2. Me encanta la blusa por eld etalle de la espalda de encaje.
    Besos.

    Te esperamos en http://ensembleavecstyle.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

About Me

About [span]me[/span]
Hello, my name is Bea! I'm passionate about fashion, beauty and decor. This blog is a place where I want to share all the things I love with you!

Like us on Facebook